среда, 24. април 2013.

KAKO SMUVATI FRAJERA??




Svi vi koji ste otvorili ovaj post u nadi da ću vam otkriti konačno rešenje večitog problema gadno ste se prešli.
Iskreno nemam pojma kako se te stvari tačno rade, pa zato pitam sve vas koji čitate. I muške i ženske. Nisam se školovala, od vremena pa do sada i smatram da nemam baš neke zavidne skilove muvanja i pletenja mreže. Ja sam više tradicionalan tip. Ako se nekom sviđam, verujem da će mi to na neki posredan ili neposredan način staviti do znanja. Stvarno nemam živaca da jurim Žiku, Perinog druga da mi nabavi telefon od Mikija, pa mu ja kao pustim neutralan sms i grizem nokte dok ne odgovori u nadi da će biti „muvanja“. Možda sam frik, ali to mi nekako vređa inteligenciju. I možda će me neke tamo moderne devojke osuđivati, ali ja zaista verujem da je sve to muški posao.

Kako sam ja stupala u te moje za nekog malobrojne, a za više njih mnogobrojne veze, nije mi baš najjasnije. Pokušavala sam da izvučem neke zakonitosti, ali bezuspešno. Svaka je započinjala na neki prirodan i običan način, bez preterane moždane gimnastike.

Da ne pomisli neko da sam zadrta, ispričaću vam i to da sam jednom startovala frajera na onaj klasični i po meni „seljački“ način i gorko se pokajala (jer se pogađate, desio totalni fijasko). To je bilo pre nekih 7-8 godina, i nikad se ponovilo nije. Ne umem, pa to ti je.

A evo kako sam ja „muvala“ frajere. Čisto da znate koliko neko može retardiran da bude.

I PRVI DEČKO

Da napomenem da sam imala strašne komplekse što su sve moje drugarice već našle dečka u šestom, sedmom razredu, a ja ne. Zaljubih se u ključnim godinama u nekog tamo polu-popularnog ( i polu-propalog) lika iz škole, starijeg samo godinu dana ali dovoljno da se stvori nepremostiva razlika. Kod koga, naravno, nisam imala šanse. Tada mi je sve to bilo tužno, a par godina kasnije kad je došla maca na vratanca, shvatila sam da mi je i drago što mi on nije bio prvi dečko. Jer da jeste, moj ljubavni život bi krenuo potpuno pogrešnim tokom.

Da se vratimo na temu. Prvog dečka sam upoznala preko četa, pogodićete u to vreme najpopularnijeg – serbiancaffea. Onda smo se dopisivali mesecima preko ICQ-a (pojam poznat nama starijima od dvaes’ I pet). Jedva nekako razmenismo fiksne telefone. Nakon toga smo danima i satima pričali telefonom dok nismo smogli snage i hrabrosti da se zaista vidimo.
Da ne pominjem da su tokom tog dopisivanja i razgovora pale i ozbiljne izjave ljubavi (do smrti) i pretnje samoubistvom ako se kad se vidimo ne svidimo jadno drugom.
Naravno sve je prošlo u najboljem redu.
Vedeh ga pre neku godinu, posle više od 10 godina i zapitah se kako sam uspela sa 14 i kojimesec da smuvam takvog frajera. Svaka mi čast! Živeo ICQ i fiksni telefon.

II DEČKO

On je mene smuvao. Video me jednom na pola sata. Uzeo od druga broj i onda me tako cimao nedeljama(bukvalno cimao, ko se seća vremena pripejda) dok nije predložio da se vidimo. I tako smo se smuvali. Ostadosmo mi 2 godine zajedno. Ali da me nije besomučno cimao ništa od svega ne bi bilo.

III DEČKO

Video me na Kališu u prolazu. Moja drugarica se družila sa njegovim drugom. Marka je moljakao danima da sredi da ponovo budemo u društvu. Ja sam imala dečka,a on je 3 dana pre toga raskinuo dugogodišnju vezu. Našli se svi čoporativno i posle nekoliko piva on je smogao hrabrosti da mi traži broj telefona, a ja smelosti da mu isti dam i ako pobogu- zaboga imam dečka. Nekoliko nedelja smo se dopisivali. Ja raskinuh već monotonu vezu. Onda smo se samo videli i poljubili. Prosto i jednostavno.

IV DEČKO

U nekom omladinskom kampu upoznah se sa divnom devojkom. Ona mi sa slika koje je nosila svuda sa sobom pokazala svog najboljeg druga iz odeljenja. Rekla da bismo bili super par i da smo u istom fazonu.
Kad smo se vratili u BG, na istu foru obradila i njega. On uzeo moj broj i jednostavno me pozvao. Par dana smo satima pričali telefonom (čekaj ovo zvuči poznato iz prve priče) a onda videli i smuvali. Još jedna jednostavna priča. I simpatična.

V DEČKO

Bila sam na žurci kod drugarice. Neki prilično kontuzovan lik koga sam tada prvi put videla mi dodade slušalicu sa rečima „moj drug je na liniji ubedi ga kako znaš i umeš da dođe ovde“ I pogodićete priča se ponavlja (šta je sa mnom i sa telefonom?!?!?). Gospodin nije došao na žurku, ali smo dobrih sat vremena pričali. Onda smo se čuli sutradan i pogodićete nekoliko dana za redom. Videli  i smuvali.

VI  (POLU)DEČKO

Ovde kreće komplikacija. Viđala sam ga po gradu. Svuda. Na skoro svake nedelje na Akademiji i trgu pred izlazak. Ja sam uvek bila u nekom čoporu sa dosta ortaka pa nije imao šanse da se približi. Onda jednom izađoh sama sa ortakinjom i deseti put nabasah na njega. Odmah mi je prišao. Razmenismo telefone. Pozvao me je na promociju svog albuma (!?!?). Ispostavi se da je pjevač u nekom bendu. Šlogirah se, ali smo se na kraju i smuvali.

VII DEČKO

Išli smo zajedno u školu. Ja sam ga mrzela bez nekog smislenog razloga i podsmevala mu se komentarom „kakav retard“.
Preko škole krenusmo na skijanje i pogađate počesmo da se družimo. Posle nekoliko dana postadosmo nerazdvojni ortaci. Nismo se odvajali, bukvalno. Jedno veče svi fenseri odoše u neku „seljačku“ kafanu , a mi mjetalci ostadosmo u hotelu. Igrali poker i pili. Ja skontah da ga neću smuvati pred još 5-6 ljudi, a i on. „Umorna sam ajd da mi pomogneš da vratim ove flaše i šolje“. Krenuo je sa mnom. Posle 2 sprata i penjanja uz stepenice priznah mu kako mi se ipak ne spava nego priča. Sedeli smo na nekom ćebetu ispred WC-a kao baba-sere tako još sat vremena. Kao treba da odemo da spavamo. Ja stojim, on stoji. Kažem mu sa svojih osamnaest godina „mene malo strah da sama blejim u sobi, ovde je tako sablasno jer je prazan hotel, ajd ostani dok ne dođe neko.“ Vrhunac mog muvačkog skila do danas neprevaziđen. I tako su se dvoje smuvali.

VIII DEČKO

Bili smo ortaci sa vežbi. Viđali se samo na faksu. Nekako smo zajedno krenuli na predavanja i od jednog momenta se nismo odvajali. Ja se zaljubila kao kreten i kuvala u sebi 2 meseca. On ništa. Izgubila sam živce u jednom momentu i priznala mu sve. On na to rekao da je glupo da kvarimo „prijateljstvo“ zbog nečega što ne možda neće potrajati. Plakala sam dva dana i odustala od svega. Naredni vikend me je pozvao da idem sa njim na neku sedeljku. Ajd dobro, pa ortaci smo, što bih sad terala kera. Na toj sedeljci neki lik koji mu je kao ortak , a u stvari se mrze mene počeo najstrašnije da muva. Posle pola sata mi već tražio broj telefona i da kafenišemo jer se ispostavilo da živimo u istom kraju. Ovaj poludeo i počeo da crveni. „Ostavi devojku na miru“. Ja ga ljutito gledam i mislim se „ostavi ti mene na miru kad već nećeš ništa“. Meni ponestalo cigara, a on se ugurao da krene sa mnom jer ja kao ne znam gde je trafika pa da ne zalutam, na putu do trafike se smuvali. Izvinio mi se za svoje detinjasto ponašanje i rekao da se pola sata posle mog priznanja pokajao što je tako odreagovao, ali da nije znao kako to da ispravi. Ta priča je baš dugo potrajala..

IX DEČKO, ODNOSNO POSLEDNJI VREDAN POMENA

Bili smo ortaci iz škole. Znali se preko 15 godina. Videli se posle 5 godina potpunog gubitka kontakta (i ako živimo u istom kraju, ali to su vam novobeogradski blogovi od po 20.000 ljudi) na nekom reunionu. Razmenili telefone i počeli da se družimo. Ja htela da ga muvam sa mojom drugaricom, a on hteo da muva mene. Ja to naravno nisam izvalila. Mislila sam da nema teorije da se smuvam sa nekim koga toliko dobro poznajem, ali posle par meseci druženja nekako smo se smuvali. Bio je iznenađujuće uporan i prefin u svom udvaranju. Naša veza se nije baš slavno završila, ali smo ostali ortaci do danas.


Iz svega navedenog mogu da izvučem samo 2 zakonitosti. Da za muvanje treba da koristim ili „drugarstvo“ ili telefon (po mogućstvu fiksni). Druge mi nema. A ovo novovekovno muvanje ne znam i ne priznajem. I nikada se ne završi dobro, zato i nisam htela da ga navodim u svom izlaganju.
Šta ću, ne znam da trepćem i da se snebivam. Volim da budem ortak sa svima pa se tako i ponašam. 
I ne priznajem muškarce koji neće (ili ne smeju) da naprave prvi korak. Oni kod mene, na žalost ili sreću, nemaju šanse.

2 коментара: