понедељак, 29. април 2013.

POVRAĆA MI SE OD TOG RETARDA!




Ako ste mislila da ću sad da javno da ispljujem i ponizim neku XY osobu, grdno ste se prevarili.
Današnja tema su :zavist, ljubomora i pakost. Sveprisutna stanja u ovoj našoj “čokoladna-bananica“ državi.
Mrzimo druge jer su bolji, pametniji, bogatiji i lepši. Nikada se ne mrzi neko ko je gori od nas. Na takve se ne obraća pažnja.
Zavist može da ide toliko daleko da se o subjektu zavisti počnu izmišljati i prenositi različite naučno-fantastične priče. Zavist neretko prelazi u paranoju, širi se poput korozije i truje svakoga ko sklopi pakt sa njom.

A kako, koga i zašto mrzimo (iz razloga ljubomore):
1. Sve one lepše, pametnije,mršavije i bogatije (bez obzira na ostale karakterne i fizičke osobine)
2. Sve one ružnije, gluplje i deblje koji su prošli bolje od nas
3. Sve one koje imaju dečka lepšeg nego što ćemo ikada imati (i ako su ružnije od nas, podrazumeva se)
4. Sve one koje imaju bilo kakvog dečka, kad dođe sezona svadbi
5. Sve one koji su završili privatni fakultet i našli posao
6. Sve one koji su završili državne mastere i doktorate,primali stipendije, pa idu okolo i mlate praznu slamu, dok nas roditelji svakodnevno obaveštavaju o tome kako je Pera debil iz osnovne uspeo u životu i sad je veliki intelektualac-prof.mrdr. i ostale munje.
7. Sve one koje se šlihtaju našem šefu, drugu, dečku, sestri i kevi, bez nekog posebnog razloga
8. One koji su uvek dobro raspoloženi (prokleti sektaši)
9. One koji imaju realne probleme na koje mogu da se vade, ali se ne vade se već stisnu zube i žive život.
10. One koji su puni keša, a pare im ništa ne znače (videla bi ih ja...)
11. One koji jedu kao svinje, a mršavi su kao grane jer je to „genetika i metabolizam“ (Božija nepravda)
12. Oni koji greb ogrebu, pa izvuku 20.000 jevreja, a prvi put su kupili srećku ili sladoled.
13. Oni koji bleje u kafiću tokom radnog vremena, dok mi crnčimo njihov posao (mislim njih stvarno treba mrzeti)
14. One koje nemaju celulit a žive na koka-koli (jebene vanzemaljke sa planete „Vikler“?!?!?)
15. One koji su bolesno dobro obučeni (njih po difoltu svi mrze, čak i oni koji su realno bolje obučeni od njih, ali nemaju pravu percepciju)
16. One koji izlaze svaki vikend i dobro se provode (ne znam da li se zaista dobro provode, ali videla sam neke slike na fejsu, deluju ubedljivo)
17. One kojima špijuniramo profile jer svako malo stavljaju slike sa Tajlanda, Meksika, Indije, Maldiva i tome slično (imaju li ti ljudi zanimanje, a da nije svetski putnik)
19. Oni koji su zapalili preko i uspeli u životu, dok smo se mi bavili patriotizmom i blejanjem
20. One koji su se uzeli sa dvaes’ I tri i do sada izrodili decu i super im je ( a mi im predviđali razvod jer se pobogu-zaboga nisu iživeli)

Ovo je skraćena lista, ali su zakonitosti jasne. Pouka koja se nameće je ona stara koju mi je još moja baba pominjala kad sam bila peti razred „U se i u svoje kljuse“. Nit ću ja biti gora kad je neko bolji, a i na kraju cele ove smrdljive i prljave priče, koji su to parametri koji sve te stvari mogu da prikažu i precizno izmere. I meni mnogi zavide. Provereno znam, a kad bi stvarno znali kolika mi je plata, koliko treniram da bih ušla u neonski kupaći na leto (ponosno propagirala zgodnoću) i koliko sam govana morala da pojedem da bih održala sva prijateljstva koja gajim, razmislili bi još jednom. Bože zdravlja, pa nemam dečka, inače bi se broj hejtera trostruko povećao. Ovako sledi komentar „Šta joj to sve vredi kad se nije udala“ (nema veze što ću 27 u maju)

Živi bili i još me dugo čitali..

Нема коментара:

Постави коментар