среда, 3. април 2013.

ŠTA PITATE A ŠTA ZAISTA ŽELITE DA PITATE NA PRVOM DEJTU?





Prvi dejt je za mnoge blago rečeno traumatično iskustvo. Primera radi, ja dobijem one leptiriće u stomaku, ali ne one prijatne koji vas prave lepšom, duhovitijom i vedrijom, već one neprijatne od kojih mi je muka, koji mi prave knedlu u grlu i teraju da izgovaram i pomislim različite gluposti. Sva sreća pa ih prilično dobro prikrivam, te ne utiču na celokupni utisak koji potencijalni dečko, drug ili „dabogda te nikad više ne videla ni čula“ stekne o meni. Prilično sam sigurna da delujem samouvereno, čak i kad mi se tresu ruke i noge. Na moju veliku nesreću , retke su bile situacije kad sam se sva tresla od istovremenog osećaja treme i radosti što sam naletela na fantastičnog čoveka, češće sam zevala, gledala na sat i izmišljala izgovor da što pre odem i nikad se više ne javim. U tim situacijama smatram da treba postupiti pošteno. Ako vas neko ne radi, to mu i recite. Nije lepo obmanjivati, jer će i vas jednog dana kad to budete najmanje očekivali neko obmanuti.

 A šta sve se pita i kaže u tim situacijama, daleko je od onoga što nas zaista zanima. Većinom se trudimo da budemo politički korektni, i ne zalazimo previše u sferu privatnosti, da suprotna strana ne bi stekla utisak da smo previše radoznali, nesigurni, očajni, paranoični ili psihotični. Veza je prva reč na crnoj listi reči koja se ne pominje na dejtu, a ima tu još mnogo čega. Evo moje liste pitanja nikad pitanih i konstatacija nikad izgovorenih:

TIPOVI:

  1.  Znam da namerno kasniš da bi ostavila utisak nekakve prepičke, sad ću da te istolerišem ali se pazi sledeći put jer u mom svetu akademsko kašnjenje je 15, a ne 25 minuta.
  2.  Što si se koj moj toliko sređivala? Sad ću pored tebe da izgledam kao mlađi brat klošar.
  3. Gde sad da te vodim?
  4. Na šta li ličiš kad skineš tu šminku? Mislim lepa si i sve, ali opet treba izvršiti procenu rizika.

  1. Sad bi najradije osim ovom malog fensi piva naručio dve rakije, ali ćeš da pomisliš da sam alkos, jel da?
  2. Ako si naručila koktel na prvom sastanku, koji češ kurac da naručiš na drugom? I zašto sve žene pokušavaju da me pelješe?
  3. Taj drug što ga pominješ drugi put ili je neki bivši jebač ili je neki lik na koga se ložiš od osnovne?
  4. Zvoni ti mobilni već treći put, mora da si organizovala drugarice ako se ispostavi da sam smarač da izmisle neku elementarnu katastrofu  zbog koje moraš ranije da odeš.
  5. Lepo mirišeš, koji je to parfem?
  6. E sad si pomenula još jednog ortaka, pa stvarno nije ok, taman sam zaboravio ovog prvog.
  7. Hoćeš li još nešto da popiješ? (Naravno da se ovo pitanje ne postavlja jer ako ponovo naručiš ono zeleno sranje sa kišobranom, ponovo ću morati da pozajmljujem kintu od mojih i da se žickam za cigare).
  8. Šta me briga što ti je ortakinja trudna, njen problem. A da nećeš valjda i ti?
  9. Hmhmhmh, imala si težak period? Nadam se da se to nije odrazilo na tvoje psiho-fizičko stanje.
  10. Jebote, nikad nisam čuo za taj film koji pominješ, a knjigu nisam pročitao od prošlog leta, kada sam od neke ribe ukrao „Zašto muškarci vole kučke“ na plaži, traumatično iskustvo, kog ne želim da se sećam
  11. Jel si i ti pročitala „Zašto muškarci vole kučke?!?!?!?!?!?“
  12. Pominje trećeg ortaka, ili je to onaj prvi. Pa stvarno nije ok. Ko zna sa koliko si njih spavala?!?!
  13. Ma nisi, ja sam prostak, pa vidi se da si fina jer se baš lepo smeješ mojim forama.
  14. Da li se smeješ fori ili meni???!!! Ponovo sam ispao najveći mogući glupak da ne kažem šupak.
  15. Nadam se da mi je ova košulja kamuflirala stomak, mislim, u sedećem položaju izgleda veće nego što jeste.
  16. Moram da prestanem da pijem pivo.
  17. Da li smem da je poljubim?
  18. Šta ako me odbije?
  19. Previše često klima glavom, znači  imam prolaz.
  20. I kad ćemo više da krenemo iz ovog kafića i da pređemo na akciju.
  21. Možda se loše ljubi? Mada ne verujem sa takvim osmehom.
  22. Hoćeš li mi se javiti ako te budem pozvao sutra? Ili bolje prekosutra, da bih ostavio bolji utisak? Ako budem čekao do prekosutra možda joj se javi neki od ova tri ortaka, pa ja završim karijeru. Ipak sutra, što je sigurno sigurno.
  23. UUUU jeeebooote koliki račun??!! I ja sam mamlaz što se 3pujem da sedim u ovakvim kafićima.
  24. Zašto se ribe nikad ne hvataju za novčanik, mislim, platiću nije frka.
  25. Možda se i povatamo u kolima, voziću te kući. To se podrazumeva.
  26. U jebote, šta ako živiš u nekoj padinskoj skeli, neću imati ni goriva ni kintu da sipam gorivo.
  27. Opušteno, rekla si da živiš kod „Ušća“, nadam se da nisu one fensi zgrade kod Arene i da nisi neka okorela buržujka.
  28. Hoćeš da te poljubim i ložiš me tu a onda se sklanjaš, pa nisi fer.
  29. Hoćeš li se videti sa mnom sutra, ako te pozovem? Ne, to zvuči očajno, a već sam rekao da sam sutra zauzet.
  30. Lepa si i pametna. Sviđaš mi se, možda bi moglo da bude nešto od ovoga.
  31. Tako si mi slatko rekla čujemo se, nadam se da to i misliš.
  32. Da ti pustim jedan sms za 15 minuta? Pa jedan sms nikog nije ubio, ili ipak jeste?
  33. SMS RECIVED „ I tebi, hvala na svemu..“ – super, nisam ispao majmun, zvaću je sutra.



RIBE:



  1. Da li si mi mrko pogledao zato što kasnim ili zato što izgledam debelo u ovim farmerkama?
  2. Jel sam se previše sredila?
  3. I ova šminka, pa stvarno nisam normalna. Mislim ja se inače ne šminkam tako, samo sam htela da ostavim utisak.
  4. Gde ćemo da idemo?
  5. Šta si u horoskopu?
  6. Zašto me gledaš tako čudno? Mora da si se razočarao?
  7. I ko je ona riba kojoj si se malopre javio, sigurno ti je bivša ili njena najbolja drugarica ili tako nešto?
  8. Zašto nisi, kao sav pristojan svet stao da nas upoznaš? Možda te je sramota od mene ili nećeš sa mnom ništa ozbiljno?
  9. Hoćeš li sa mnom nešto ozbiljno?
  10. Šta si u horoskopu?
  11. Da li previše pričam?
  12. U pičku materinu, kad se smejem zvuči kao da grokćem, nadam se da nisi primetio
  13. Šta da pijem? Kafu, sok, koktel, martini, ne martini to je previše pretenciozno, a i kafa je kao da sam izašla sa nekim kolegom, sok je kao da sam neka smaračica. A da uzmem čaj? Ne to nikako neću da pomisli da sam bolesna, onda sigurno neće hteti da me poljubi. MOHITO! Jebote, zvučim kao neki pozer. Sad će da pomisli da sam snob.
  14. Nikad čula za taj bend.
  15. Ako se pravim da sam čula, a nešto me pita ispašću glupa.
  16. Šta si u horoskopu?
  17. Jel si bio nekad u dugoj vezi?
  18. Jel hoćes sa mnom nešto ozbiljno ili samo da me kresneš?
  19. Nadam se da ne misliš da sam guska što se smejem na svaku njegovu foru, ali baš si duhovit.
  20. Ove moje drugarice stvarno nisu normalne, zivkaju me kao da sam izašla sa bivšim robijašem-psihopatom, sad ćeš da pomisli da sam nepristojna.
  21. Hoćeš li pokušati da me poljubiš? Ja tebe sigurno neću. Mislim, ne smem , mnogo je gore kad tip odbije ribu, razumeš?
  22. Ako me ne poljubiš, da li ćeš me ikada više pozvati?
  23. Šta si u horoskopu?
  24. Nadam se da ne želiš samo da me kresneš?
  25. Baš sam pametna, umesto bivši reći ću ortak, i ništa nećeš provaliti.
  26. Pominjem tri različita ortaka, sad ćeš da pomisliš da sam neka muškarača koja ispija pivo, gleda Premijer ligu i podriguje.
  27. Trebalo je da obujem štikle, ti si baš zgodan a ja izgledam debelo.
  28. Nadam se da nisi emocionalno retardiran?
  29. I uopšte ne pominješ bivše, nadam se da nisi neki jebač presretač? Mada deluješ fino.
  30. Da li mi glas zvuči kreštavo?
  31. Šta si u horoskopu?
  32. Da li si za vezu ili samo ubijaš vreme?
  33. Hoćeš li me poljubiti i šta ću ako se loše ljubiš?
  34. Ako me poljubiš da li da čekam da me pozoveš ili mogu da ti pustim neki sms u međuvremenu? Ne, to nikako, pomislićeš da sam očajna.
  35. Hoćeš li da me odvezeš do kuće?
  36. Nadam se da nije glupo što se nisam uhvatila za novčanik, ali ako te pustim da mi platiš piće shvatićeš da ću da te pustim i da me poljubiš.
  37. Ako se poljubimo jel to znači da smo zajedno? Bože, pa naravno da ne znači pa nismo klinci i prvi put smo izašli, ali nije da ne bih volela.
  38. Šta si u horoskopu?
  39. Voziće me do kuće, znači poljubićemo se.
  40. Samo ćemo se poljubiti, ne pada mi na pamet da se vatam u kolima pa da pomisli da sam neka dronfulja. U ostalom, može neko da nas vidi.
  41. Hoće li me pozvati sutra?
  42. Možda me vozi samo iz kurtoazije?
  43. Kakva mu je to muzika u kolima, nikad čula?
  44. Šta ako si neki psihopata? Najbolje da me ostavi par ulaza dalje, da ne vidi gde tačno živim. A tu možemo i da se ljubimo da miru.
  45. Jel se loše ljubim?
  46. Šta si nasrnuo koj moj, kao da nisi jebao 3 godine?
  47. Možeš da se ljubiš koliko god hoćes ali me uhvatiti večeras nećeš? Toliko od mene za ovaj put. (Nisam valjda džabe čitala kučke)
  48. Hoćeš li me pozvati sutra?
  49. SMS RECIVED : LAKU NOC! :* Jel treba da odgovorim i šta pametno odgovoriti na laku noć?
  50. Bože, sad zvučim kao da ti zahvaljujem što si me poljubio, bolje da nisam ništa slala. Hoće li me pozvati sutra?
 Po potrebi ovu listu možete dopuniti..
Uživajte, do sledećeg posta, da ne kažem dejta.

Нема коментара:

Постави коментар